МО ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
...........................................................................................................................
Проблемне питання методоб"єднання
вчителів початкових класів та вихователів ГПД
«Диференційований підхід до навчання»
«Диференційований підхід до навчання»
Метенько М.А.
вчитель / 3 клас
(І кваліфікаційна категорія)
"Виховання моральних якостей учнів.
Зозуляк Т.В.
(вища кваліфікаційна категорія)
"Розвиток в учнів навичок самостійної роботи, виконання творчих завдань на уроках."
Станкович Н.С.
вчитель / 4-А клас
(9 тарифний розряд)
Розвиток зв'язного мовлення та комунікативної компетенції на уроках української мови.
Коневич Т.В.
вчитель/ 4-Б клас
( Вища кваліфікаційна категорія)
"Розвиток зв'язного мовлення у молодших школярів шляхом використання інноваційних і комп'ютерних технологій "
Островка Р.М.
вчитель / 2-Б клас
(вища кваліфікаційна категорія)
"Ігрові методи навчання на уроках. "
Синевич Я.А.
вчитель / 2-Б клас
"Роль гри у підвищенні пізнавальної активності у школярів з особливими освітніми потребами"
Бомбушкар О.І.
вчитель/ 2-А клас
(9 тарифний розряд)
"Розвиток логічного мислення на уроках математики у початкових класах.."
Бутенко М.П.
вчитель / 2-Б клас
( Вища кваліфікаційна категорія)
"Розвиток пізнавальних та творчих здібностей молодших школярів.
"
Чуб М.В.
вихователь ГПД
(9 тарифний розряд)
" Урізноманітнення форм фізичного виховання учнів."
Фізер Г.М.
вихователь ГПД
(9 тарифний розряд)
"Вдосконаленняформ фізичного виховання учнів."
Поцко В.П.
вчитель / англ.мови
(9 тарифний розряд)
"Ігрові моменти на уроках англійської мови."
Сакаль В. М.
асистент вчителя з інклюзивного навчання
(спеціаліст)
"Аутизм. Корекційна допомога при аутизмі".